جملات عاشقانه


آدمی ساخته ی افکار خویش است فردا همان

خواهد شد که امروز می اندیشد......................................

images



چه سنگدل است سيري که گرسنه اي را نصيحت مي کند تا درد

گرسنگي را تحمل نمايد...



روزهای سخت همیشه دوستان واقعی را معلوم خواهد کرد...

images



لحظه قشنگيه

وقتي اوني که عاشقشي

از پشت بغلت ميکنه

دستاشو حلقه ميکنه دورت
و

نفساي گرمش ميخوره به گردنت
و
آروم زيره گوشت زمزمه مي کنه : " دوستت دارم ...

images



روزگار با ما خوب تا نکرد......


ما را خوب " تا " کرد.....

7111805-b.jpg



نمي دانم وقتي صداي اس ام اس شنيدي دوست داشتي كي باشه ؟
متاسفم كه اون نيستم !
ولي بيشتر از اوني كه منتظرش هستي بيادتم . . .



عاشقِ تمامِ کلماتی هستم

که تو با آن جمله می‌سازی

تا به دورغ بگویی دوستم داری . . .



به هرکسی که می رسی ، می گوید :

آدم فقط یکبار عاشق می شود ..

دروغ است …

تو باور نکن …
مثلاً خود من ، هرروز ، دوباره ، عاشقت می شوم …



چشمهایت زمین سبز محبت بود و من قانون جاذبه اش را وقتی فهمیدم که سیب سرخ دلم افتاد



دلم برای کسی تنگ است که گمان می کردم


می آید


می ماند


و به تنهایی ام پایان می دهد...


آمد


رفت


و به زندگی ام پایان داد...




شــک نـدارم هـمـین روزها ...

هیـچ گـرسـنه ای باقی نمــــی ماند ...

هـــمه سیــــر مـی شـوند, از زنــدگی ...



تـمـــام عروســـک هـــاے دنیـــا؛

✘ یتیـــم مے ماندنـــد؛

✦ اگـــر خـــ❤ـــלا

˙·٠•●دخـــتـــر♥●•٠·˙ را نمے‌ آفریـــد ...(!)



لعنت به اين سيگار!
از باوفاييـَش خسته شدم..
چرا مثل همه تركم نميكند!!.

images.jpg



دیگر تمام شد
آرزوهایم را گذاشتم در کوزه

با آبش قرص های اعصابم را میخورم...!

images



گونه هایت را برای دست هایم می خواهم
پیشانی ات را برای لب هایم
خودت را برای زندگی ام
می بینی ؟
برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!



روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشین

ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ، راحت باشید . . . !



از جداییمان به هرکس حرف زدم حق را به من دادند
اما چه فایده اینها نمیدانند من حق را نمی خواهم
حق که برای من " تو " نمیشود...



ولم کنید،تب نکرده ام هوا سرد شده ومن، پیشانیم را برای دست های یخ او داغ نگه داشته ام



خـــ❤ـــدایــــا (!)

زمیــــטּ زیــر پایــم محکـم مــے شــــود ....✘

وقتــے مے دانـم

◥هوایــم را دارے ◣ (!) . .

【 الهـــــے شکــــر】



با تمام کنار او بودَنـهآیت " کنــآر " می آیم...

فقط محض رضای " خـُـدا "

دست از سر خوابهایم بردآر ...





آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: